Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

maandag 3 mei 2010

weekendje weg en het gewone leven

Manlief gaf mij afgelopen dinsdag te kennen graag een weekendje samen weg te willen en wel zo snel mogelijk........ en regelde daarop gelijk maar een hotelletje in Vaals.......:-) en "oppas" voor onze kinderen.
Wat een heerlijkheid: 3 dagen even geen zorgen voor, maar genieten van 'verzorgd worden'. Wandelen door het geuldal, koffie met echte lekkere limburgse vlaai, terrasje in Maastricht, drielandenpunt, ontbijtbuffet, mmmmm en natuurlijk héél veel kletsen!

Nu weer op naar het 'gewone' leven. Manlief zit alweer achter de filosofie boeken, straks gaan we met de kinderen een 'passende' film bij deze tijd bekijken (bridge to far), en morgen mag ik weer aan de slag met een stel lieve gastkinderen. Nu maar hopen dat de lente weer een beetje terug komt, ik heb weer zin in een zonnetje!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: