Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

dinsdag 25 mei 2010

knuffel en hukkie


Sinds 2 weken is ons huishouden uitgebreid met Hukkie en Knuffel; Onze 2 schattige konijntjes. Vers uit de winkel :-)
Het zijn 2 vrouwtjes en dat scheelt een hele hoop.... Ze wonen in een prachtige konijnenvilla: 2 etages, slaapkamer, eetkamer, en ruime woonkamer. Het enigste wat nog ontbreekt is een eigen tuintje met hek. Ze zijn erg lief en helemaal niet bang voor allerlei kindergeluiden.
Voor de kinderen is dit erg leuk om te bekijken. En regelmatig zit er een kleintje naast het konijnenhuis met grassprietjes om de beestjes extra te voeren, en natuurlijk te aaien. Want ze zien er wel heel aaibaar uit! ik moet nog iets bedenken op het slot, want als de kinders door krijgen dat het deurtje onderin wel heel makkelijk opengaat...........

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van de GGD. Binnen nu en 4 weken krijg ik onverwacht bezoek..... zo onverwachts is dat nou dus ook weer niet ;-). Ik ben er in elk geval vrij rustig onder, alles is okey, laat maar komen!!

Merel liep vandaag met een speelgoedtelefoon, en dat heb je soms, dan wil iedereen er in eens mee spelen. Zo ligt het ding maanden in de babyspeelgoeddoos en zo gaan ze er haast om vechten. In de bijkeuken lagen 3 oude mobieltjes te wachten op een betere bestemming, daar wist ik vandaag wel raad mee, en wat waren ze blij dat ze het nog "deden" ook (zonder simkaart). Het was zo grappig om te zien; die kinderen imiteren echt de volwassenen: hoe ze ermee rondlopen, er buiten mee op de driewieler rondrijden, erbij kijken.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: