Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

vrijdag 21 oktober 2011

calorieën verbranden en knutselen

Super, alweer een zonnige dag, dus speelden we veel buiten. Verplicht en niet verplicht werd er flink gefietst, geglijd, en gestoeit. N moest vanochtend opboksen tegen de jongens en dat was toch wel veel van het goede J, dus hielp ze me met het ophangen van de was en het draaien van de snijbonen.  De jongens waren ondertussen aan het racen op de fietsjes en de tuin onveilig maken haha. De konijnen werden juist weer met de grootste zorg omringd. Die worden voorzichtig geaaid en gevoerd. Ook voor de baby’s wordt goed gezorgd. Ze zijn niet meer zo blij met de box en we moeten daarom allemaal opletten op kruipende, aan alles zittende kleintjes. S en N vinden elkaar ook heel erg lief, ze lachen naar elkaar en S wil N graag aaien en aanraken.  
M maakte samen met N prachtige hoeden van de papierstroken. Plakband en papier is bijna niet aan te slepen! Die twee meiden kunnen goed overweg met elkaar, ze bedenken samen hele verhalen. Roos en ik willen binnenkort naar Heutink om een lading knutselspul te halen, want ze prutsen allemaal zo graag met lijm, kwasten en papier.  
I vertelde vanochtend trots dat hij al op de w,c, heeft geplast. Wie weet is hij na de herfstvakantie al bijna/helemaal zindelijk!
Omdat het nu (bijna) herfstvakantie is aten we voor deze ene keer een lekker bakje nibbits, mmmm. Omdat we dit eigenlijk nooit eten is het dan helemaal een feest!! De calorieën hadden ze al gebruikt bij het buitenspelen….;)

N,I en S wens ik een hele fijne vakantie. De anderen zie ik volgende week weer.
Groetjes, Liesbeth

Geen opmerkingen: