Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

dinsdag 16 maart 2010

keukenraam-vogeltjes

Het begint nu echt te kriebelen en ik houd het bijna niet meer uit......De vogels moeten nog iets beter hun best doen met zingen, de krokussen moeten nog iets harder groeien en de zon moet zich iets meer laten zien.....Ik wil weer naar BUITEN ZONDER JAS!!!!Kom maar op met dat voorjaar. Ik wil weer zon op m'n velletje voelen inplaats van de cv.  Vandaag begon het er  e e n b e e t j e  op te lijken: De krokussen steken hun koppies boven de grond, de lucht ruikt anders en de vogels, die in het nestkastje vlak bij het keukenraam hun intrek hebben genomen, beginnen al aardig met nestmateriaal heen en weer te vliegen. Vanaf de keukentafel heb je heel goed zicht op het gebeuren. Jill zag een vogeltje het nest in en uit gaan. En echtgenoot zag er eentje met een flinke tak, die paste natuurlijk nooit door de nest-kast-deuropening :) en toch proberen hé!....... Het zou zo leuk zijn als ze doorzetten en er eitjes in komen, dan hebben we heel wat te zien.

Geen opmerkingen: