Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

maandag 20 september 2010

Sjonge jonge, alweer 2 weken geleden dat ik mijn laatste bericht schreef. Er gebeurd genoeg, te veel om op te schrijven. Leuke, lieve, minder leuke en minder lieve dingen ;). Ik hoop echt dat het me lukt vaker te schrijven, ik vind het heerlijk om de boel van me af te schrijven. Het is natuurlijk ook leuk om later na te lezen. Morgen weer een nieuwe Tante Lies dag en ik heb er zin in. Ik heb net de videorecorder van zolder gehaald, want ik kreeg van oma een paar leuke banden. Ook heeft zusje mij nog banden van de teletubbies beloofd. Nou is het natuurlijk niet zo dat de kinderen met vierkante ogen door pa of ma worden opgehaald, maar af en toe een leuke dribbelfilm over kleuren, tellen e.d. is natuurlijk wel leuk! Ik hoop juist op veel mooie nazomer/herfstdagen, want buiten spelen is natuurlijk veel leuker!

3 opmerkingen:

Akelein zei

goedemorgen collega;-)
ook zo benieuwd naar wat prinsjesdag ons zal vertellen over de afschuwelijke harde snoeiïng in de kinderopvang?
Ik heb 5 kindjes per dag, onder de 4 jaar.
4 dagen per week.
Wat hebben wij een heerlijk beroep, hé!
Fijne dag, Aafke

Anoniem zei

Hoi Liesbeth,

Wat leuk om je te lezen! Goed om te zien dat je zo lekker bezig bent met allerlei dingen die je graag doet, en wat een grote kinderen hebben jullie ineens! ;-)

Groet, ook aan Robin,
Lisette

tante lies zei

Hoi Lisette,
wat leuk dat jij reageert. Ik had het niet gezien, krijg dus blijkbaar geen berichtje als er iemand reageert hmm... Ik probeerde ook te reageren op jou blog, dat lukte mij helaas niet.Dus ben ik erg blij met jou reactie! Wat heb jij ook een prachtige blog: mooie fotoo's , prachtige zoon en prachtige gedachtes.....
groetjes,
Liesbeth