Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

dinsdag 19 oktober 2010

Tussen de buien door lukte het om een half uurtje door het bos te wandelen. De camper doet het gelukkig weer en dus vertrokken we naar de lemelerberg. Daar heb je van die mooie bospaadjes, die voor kinderen aantrekkelijker te lopen zijn dan van die lange saaie stukken. De kinderen waren helemaal uitgelaten: én met de camper weg, én naar het bos om te rennen: ze zaten helemaal te stralen in de autostoeltjes. Voor mezelf is het dan ook enorm genieten: even weg tussen de 4 muren en zomaar een vrij gevoel door zo'n prachtig herfstbos vol zon-momenten. De kinderen hadden het ook wel nodig: ze braken de tent aardig af (gillend door het huis rennen, ruzie maken om dat ene speciale stuk speelgoed). hmmmm :) Vanmiddag bezochten we nog even de eierboer, blijft een leuk uitje voor ze. Als klap op de vuurpijl kregen ze vandaag van de boer een stress ei. Nou geloof ik niet dat ze dat al nodig hebben haha! Maar blij waren ze er wel mee; leuk voor in de speelgoedkeuken. Regen en zonneschijn zorgen soms voor een regenboog: wij zagen vandaag wel een hele mooie! Het waren er zelfs twee en heel goed te zien vanuit onze nieuwe uitbouw. (trouwens,ook de vuilniswagen kun je vandaar uit veel beter zien rijden). Ik kan niet wachten tot het allemaal helemaal klaar is. In mijn hoofd ben ik al flink aan het inrichten (kleurtjes, hoe in te delen, wat mot er allemaal in, en ik speur heel wat op internet naar goede speelgoed-opbergers, leuke lampjes, enz.)Eerst moet mijn student door zijn tentamens van deze periode zijn voor we kunnen gaan verven en shoppen!

2 opmerkingen:

Nynke zei

Hee Liesbeth, wat leuk deze blog! Ik zie hem nu pas! (ik kende je website al wel)..

liefs uit zonnig Pennsylvania!
www.nynkethuis.blogspot.com (ook weer allerlei nieuwe foto's)

tante lies zei

Hoi Nynke,
ik heb net jou blog ontdekt, veel foto's, leuk om te zien!
Zonnig Pennsylvania, of is het meer Indian Summer??
Liefs van Lies uit herfstig Ommen ;)