Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

donderdag 4 februari 2010

gillende sneeuwballen



Het begon allemaal deze morgen met slechte vooruitzichten:  natte en opgevroren wegen, donker weer,  terwijl het gister zo zonnig was.........
Gelukkig liep het allemaal anders! Jill en Noa hielpen me mee om al het ijs van de stoep te vegen, dan hebben we daar morgen ook geen last meer van! Daarna maakten de dames een paar mooie sneeuwballen en wilden mij gaan inpeperen ;-). Er werd flink gegild toen ik achter hun aanging; wat een lekker kleurtje krijgen ze dan van al dat ge-ren en gespeel, heerlijk! Later hebben we met z'n allen, een stukje met Denise meegewandeld; anders moest ze het hele stuk naar de bus in d'r eentje lopen, da's niet zo gezellig.
Jill moest de buggy wel goed vasthouden want er waren nog steeds gladde stukken stoep. Noa was juist nergens bang voor en banjerde flink door. Mats was blij dat hij niet in de buggy hoefde en liep de hele weg te stralen. Wat ben ik trots op mijn zoons die zich nergens wat van aantrekken en gewoon meehelpen om een buggy te duwen (op 11 en 12 jarige leeftijd!!). Morgen nog 1 dagje "tante lies" en dan is het alweer weekend. De weken vliegen en dat is een goed teken!

Geen opmerkingen: