Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

zaterdag 9 januari 2010

hamsterweken




We (wij van "Tante Lies") gaan voor het hamsterpakket!!

Vandaar deze foto met  geknutselde AH film-sterren. Het is de bedoeling om ze dinsdag naar de winkel te brengen, in de nieuwe bakfiets natuurlijk!
Nu maar hopen dat deze kanjers gaan winnen!! Want ze hebben er wel hun best op gedaan.

De wisseling van speelgoed werkt goed: de glijbaan is een groot succes en ook het nieuwe servies-'goed' doet het 'goed. Het wordt door de hele kamer gesleept.......:-)
Het roeren in de pannetjes is vooral favoriet. Ik heb een zere buik gekregen van alle koppen soep, koffie en thee.
Er is ook weer "verse" klei, en er zijn nieuwe kleurboeken, potloden, poppenspullen, enz. maar op dit moment ligt dat nog rustig in de kast te wachten........
Vanmiddag hebben we nog een appeltaart gebakken, de kinderen hebben er met plezier aan gewerkt en van gesnoept.
Toen Hugo, na het eten van een puntje, op de glijbaan aan het uitbuiken was en ik er even langs moest, was ik erg blij met zijn reactie: "wat was dat lekkere taart"! Dat bezorgt mij dan weer een glimlach......

Geen opmerkingen: