Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

donderdag 14 januari 2010

40 + 40 = ??



Nee, dit gaat niet over het bestaan van gasthuis "Tante Lies", maar over Tante Lies zelf. Samen met manlief wordt ik in 2010 tachtig jaar. Hij werd dinsdag 40, dan is het gemakkelijk raden hoe oud ik dit jaar wordt......:-)
We hebben net als vrijdag weer appeltjes gesneden. Dit keer hebben we 2 taarten gebakken. Het rook weer zo heerlijk in huis, maar dit keer heb ik de taart bewaard voor 's avonds. Opa vroeg zich af waar we deze lekkere taart vandaan hadden...... en opa en oma vonden het erg leuk om te horen dat de 'tante lies' kinderen zo goed kunnen bakken!
We hebben de hamsters van de AH nog niet weggebracht; door de sneeuw met de bakfiets leek me nog niet zo'n succes. Als we ze maar voor 24 januari wegbrengen.

Doordat er vanmiddag flink werd uitgerust (4 slapende kindjes) hadden Denise en ik de tijd om haar schoolwerk door te nemen. Ze moet nog een paar prestaties uitvoeren, en een paar toetsen halen. Volgende week komt haar lerares op bezoek, tijd voor een evaluatie!

Geen opmerkingen: