Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

dinsdag 8 maart 2011

op de fiets boodschappen doen

8 Maart
Wat een prachtige dag vandaag. Heerlijk om buiten te zijn. Vanmorgen heb ik de fietskar weer tevoorschijn getoverd. Hij lag nog verstopt onder het hooi en stro van de konijnen. Mats en Hilde wilden wel in de kar en Naomi zat gezellig achter op de fiets. We reden naar de HEMA om krentenbollen en boterhamworst te kopen. De kar kan ik loskoppelen en dat winkelt een stuk rustiger. Naomi vond het niet erg om te lopen. Daarna fietsten we nog eventjes naar de AH. Naomi wilde toch liever naar de super de boer haha! Op de terugweg kregen ze allemaal een krentenbolletje, mmmm.

Vanmiddag gingen we met de hele club naar de kinderboerderij. Vooral de speeltuin is leuk. De dieren worden in verhouding maar heel even bekeken.
 Jammer om weer naar huis te moeten. De kinderen kunnen allemaal goed met elkaar overweg. Of ze nu 6 of 3 zijn, ze doen gezellig naar elkaar, gelukkig maar.

Aan het einde van de dag gaan er tegenwoordig heel wat appeltjes door. Ik schil er een heleboel en het is zo op!!

Geen opmerkingen: