Hoi, leuk dat je er bent!

Ik ben gastouder en heb mijn eigen mini-kinderdagverblijf met maximaal 6 kinderen per dag.
Door hier af en toe een kijkje te nemen blijf je op de hoogte van al onze grappige, chaotische en hartverwarmende belevenissen.

woensdag 10 november 2010

Gister (dinsdag) sloeg het besef toe dat de winter nu toch echt in aantocht is: kou en regen brrrrren dat resulteerde in een "winterdip": geen zin om naar buiten te gaan of iets te ondernemen. Vandaag tijd genomen om mezelf te verwennen, want hier heb ik geen zin in! Tussen de middag een siƫsta houden, op de bank hangen en m'n krantje/boeken lezen, jam maken van het fruit (8 kilo morellen, kruisbes en rode bes!)uit de vriezer (om de zomer nog een keer te ruiken), en de diepvries weer vullen met leuke stukjes rundvlees om straks, op winterse dagen, hachee en hutspot met verse worst e.d. te maken. Dus er is ook nog gewerkt :). Morgen is het 11 november en een lampion in elkaar zetten zou wel leuk zijn. De meeste dingen heb ik al in huis: Zilverkleurig karton, een priklap met dikke spijker, nietjes, kerstversiering en kleurpotloden. En snoepjes natuurlijk!! Wie weet plaats ik hier binnenkort wel een foto met het resultaat. Morgenavond lukt het niet want dan ga ik weer zingen bij Talitha, volgende week uitvoering op het Deltion......

Geen opmerkingen: